Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
  • Pozycjonowanie – kryteria google

    Posted on Październik 3, 2012 by in reklama

    Przedstawiamy zestaw „pytań” , które „zadaje sobie” google podczas ustalania pozycji domeny w wynikach wyszukiwania (nowe)

    Materiał ma służyć jako ściąga dla każdego,  kto para się wszelakim działaniem mającym znamiona czynności „pozycjonowanie”

    1. Czy masz zaufanie do informacji przedstawionych w tym artykule?
    2. Czy jest to artykuł napisany przez eksperta, a może przez entuzjastę, który zna temat dobrze?
    3. Czy strona nie powiela treści, lub nie pokrywają się inną, która zawiera za dużo zbędnych artykułów[takich samych lub podobnych tematów], z nieco różniącymi się odmianami słów kluczowych?
    4. Czy podałbyś dane do swojej karty kredytowej na tej stronie?
    5. Czy ten artykuł jest poprawny stylistycznie, czy nie zawiera rażących błędów ortograficznych?
    6. Czy strona zawiera tematy, które poruszają prawdziwe interesy czytelnika, czy może treść została wygenerowana automatycznie, po to by trafić dokładnie we frazy wyszukiwane przez czytelnika, by podnieść daną stronę w rankingu wyszukiwarek?
    7. Czy artykuł zapewnia oryginalne treści lub informacje, oryginalne raporty, oryginalne badania, czy też oryginalne analizy?
    8. Czy strona przekazuje znaczną wartość w porównaniu do innych stron w wynikach wyszukiwania?
    9. Jak mocno została przeprowadzona kontrola treści, gdy artykuł był publikowany?
    10. Czy artykuł wyczerpuje temat z wielu stron, czy jest bardzo subiektywny?
    11. Czy strona uznawana jest jako zaufana, jeśli chodzi o tematykę nagłówków?
    12. Czy zawartość jest zasługą wielu twórców czy też następuje masowa produkcja. Czy może jest rozłożona na wiele obszarów, tak że poszczególne strony nie skupiają uwagi autora [są pozostawione bez opieki]?
    13. Czy artykuł został dobrze wyedytowany, czy też pojawiają się rozlazłe lub pochopnie produkowane?
    14. Biorąc na zdrowy rozsądek pytanie.: Czy należy ufać informacjom zawartym na danej stronie?
    15. Czy można rozpoznać tę stronę jako źródło wzbudzające ufność, gdy jest ona wymieniona z nazwy?
    16. Czy ten artykuł zapewnia pełen opis tematu. Od A do Z?
    17. Czy ten artykuł zawiera wnikliwe analizy lub ciekawą informację, która jest trudno dostępna?
    18. Czy to rodzaj strony którą chcesz dodać do zakładek, podzielić się z przyjacielem, czy poleciłbyś ją komuś z twoich kręgów znajomych?
    19. Czy ten artykuł nie ma nadmiernej ilości reklam, które odbiegają od ogólnie przyjętych norm lub ingerują one w główną zawartość strony?
    20. Czy można oczekiwać, aby zobaczyć ten artykuł w drukowanym magazynie, encyklopedii lub książce?
    21. Czy artykuły są krótkie, platoniczne, lub brakuje pomocnych źródeł?
    22. Czy strony produkowane z wielką starannością i dbałością o szczegóły, czy w ogóle nie jest zadbana[np. ma standardowy layout, szablon]?
    23. Czy użytkownicy skarżą się, gdy widzą podstrony z tej strony?

    Chcesz więcej ? >
    http://googlewebmastercentral.blogspot.com/

    Przeczytaj również nowe trendy polityki GOOGLE w zakresie wyszukiwarek:

    „Google wprowadzając szereg zmian do swojej wyszukiwarki stawia wysoką poprzeczkę dla firm zajmującym się pozycjonowaniem. Sytuacja ta powoduje, że współpraca z firmą SEO powinna być podejmowana już na etapie tworzenia projektu witryny. Natomiast pozycjonerzy będą musieli poświęcać więcej uwagi dokładnej optymalizacji strony, jej budowie oraz usability. W tym momencie pozycjonowanie nie będzie związane jedynie z umieszczaniem fraz na najwyższych pozycjach, ale z pozyskiwaniem jak największej ilości „kliknięć” w stronę www klienta w wynikach wyszukiwania. Stąd też należało będzie zwracać baczną uwagę na optymalizację treści w nagłówkach oraz treści na stronie. Prawdopodobnie wprowadzone zmiany wpłyną na poszerzenie pola działań SEO. Co więcej, firmy SEO będą musiały dopracować swoje narzędzia, a także położyć nacisk na poprawę komunikacji z klientem. Coraz bardziej istotne staną się również działania związane z przekazywaniem klientom wiedzy na temat zmian w świecie SEO. Z pewnością podniosą się również ceny pozycjonowania. Coraz więcej parametrów będzie miało bowiem wpływ na uzyskanie określonej pozycji. Wiele wskazuje na to, iż zmienią się także modele rozliczeń. Rozliczanie za pozycje fraz odejdzie w niepamięć na rzecz innych form tj. np. poziom odwiedzalności z wyszukiwarek, ilości konwersji czy nawet model płatności za efekt w postaci zakupów. Jednym słowem wskutek ruchów Google świat SEO czeka szereg zmian. Firmy pozycjonujące mogą jedynie liczyć na zrozumienie i akceptację ze strony swoich klientów.”

    wysokapozycja.pl

    I na koniec SEOrady  najświeższe na rok 2013, który w branży zapowiada się dość…nerwowo ;)  

    • Stosuj unikalne tytuły witryn
    • Wykorzystuj znaczniki opisu
    • Ulepsz struktury witryn
    • Lepsz struktury URL
    • Postaraj się o czytelną, łatwą nawigację
    • Zoptymalizuj treść
    • Zadbaj o unikalność
    • Zadbaj o  anchor text
    • Opisuj i taguj obrazki
    • Prawidłowo używaj tagów nagłówków
    • Śledź nowe algorytmy robotów wyszukiwarek ( Nowy Algorytm Google 2013)
    • Wykorzystuj moc pliku robots.txt
    • Korzystaj z rel = „nofollow” dla linków
    • Zapoznaj się z poradami SEO dla witryn mobilnych
    • Przystosuj i zoptymalizuj witryne do przegladarek mobilnych
    • Stosuj i wykorzystuj analizy ruchu w serwisach
    • Promowanie witryny wieloma anchorami i różnymi linkami !
    • Korzystaj z bezpłatnych narzędzi dla webmasterów.
    • Unikaj linków ze spamu i SWL

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>